Regulamin
REGULAMIN PRALNI DYWANÓW ARTEDA
Poniższy Regulamin Pralni obowiązuje we wszystkich pralniach i punktach przyjęć oraz przy odbiorze bezpośrednim od klienta firmy.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin określa warunki wykonania usług prania/czyszczenia dywanów.
II. WARUNKI WYKONANIA USŁUGI
- Zamówienie będzie realizowane pod warunkiem, że dywan ma oznaczenie producenta, na którym zawarty jest sposób prania. W innym przypadku czyszczenie dywanu odbędzie się na ryzyko Zamawiającego.
- Pralnia nie bierze odpowiedzialności za odklejenie materiału od warstwy usztywniającej, szkody powstałe na skutek błędnej informacji umieszczonej przez producenta odnośnie warunków czyszczenia dywanów, ubytek barwnika, połysku, zmianę elastyczności wyrobów.
- Dywany z wiskozy (sztuczny jedwab) na skutek czyszczenia mogą zmienić strukturę runa (np. zesztywnienie włosa) i są przyjmowane wyłącznie na odpowiedzialność Zleceniodawcy.
- Na dywanach i chodnikach wykonanych z włókna polipropylenowego oraz dywanach typu Shaggy w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać obszary o ciemniejszych odcieniach będące wynikiem uszkodzeń runa w trakcie użytkowania.
- Przy oddawaniu dywanu do punktu pośredniczącego lub pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach dywanu, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.
- Klient zobowiązany jest również do poinformowania obsługi punktu o wcześniejszym czyszczeniu dywanu ręcznie (środkami typu Vanish, Dywan Lux, itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
- Niemożliwe jest całkowite usunięcie plam (w szczególności z włókien pochodzenia naturalnego) z silnych barwników: kawy, herbaty, wina, barszczu, coca-coli, plam z klejów i substancji lepkich, przebarwień powstałych od naturalnego drewna i bejc, plam z moczu, kału, wymiocin oraz ich zapachu, niektórych plam tłustych i niewiadomego pochodzenia, odbarwień.
- Pralnia nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek wad ukrytych w przyjętych przedmiotach.
- Koszt i czas realizacji wykonania usługi jest ustalany indywidualnie ze Zleceniodawcą.
III. REKLAMACJE
- Pralnia uwzględnia reklamację klienta do 12 godzin od momentu odbioru dywanu.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie poprawnie wypełnionego druku przyjęcia dywanu lub paragonu.
- Reklamacja będzie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji.
- W przypadku, uszkodzenia, lub zaginięcia dywanu z winy Pralni wypłacane jest odszkodowanie, na podstawie dowodu zakupu dywanu (paragon, fv). Wartość określa również jego stan na dzień przyjęcia do Pralni.
- W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotów powierzonych Pralni w terminie 14 dni od końca ustalonego terminu naliczana zostanie kwota 1zł – m2 za każdą dobę. A w przypadku nie odebrania w terminie 6 miesięcy od dnia przyjęcia, przedmiot zostanie przekazany do instytucji pomocy społecznej.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptacje warunków niniejszego regulaminu.